Jak producenci okien radzili sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile VELUX, OKNOPLAST i Eko-Okna. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny producentów okien. VELUX, OKNOPLAST i Eko-Okna na podium
Ranking popularności profili producentów okien na Facebooku w badanym okresie wygrał VELUX. Profil ten uzyskał łącznie niemal 39 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 36 tys. interakcji, uplasował się OKNOPLAST Polska. Podium zamknęły Eko-Okna, które zdobyły niemal 31 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywał się DRUTEX, który opublikował w tym czasie 268 postów. Bardzo aktywnymi były również VEKA Polska (250 wpisów), Eko-Okna (238 publikacji) oraz AdamS Okna i drzwi (236 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu VELUX (niemal 7 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miał OKNOPLAST Polska (prawie 31 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Eko-Okna (niemal 3 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: VELUX, OKNOPLAST i Eko-Okna. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.