Jak media radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny mediów. TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl na podium
Ranking popularności profili mediów na Facebooku w badanym okresie wygrał TVN24. Profil ten uzyskał łącznie ponad 22,5 mln interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem niemal 15,5 mln interakcji, uplasował się Goniec.pl. Podium zamknął FAKT24.pl, który zdobył ponad 15 mln interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywał się portal TVN24.pl, który opublikował w tym czasie ponad 24,5 tys. postów. Bardzo aktywnymi były również Onet (niemal 23 tys. wpisów), Natemat.pl (ponad 19,6 tys. publikacji) oraz Wirtualna Polska (ponad 19,5 tys. postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Goniec.pl (ponad 4,6 mln komentarzy). Najwięcej polubień miał TVN24 (ponad 8,6 mln), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Goniec.pl (ponad 1,5 mln udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.