Jak profile wód mineralnych radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały Primavera, Ustronianka i Piwniczanka. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny ubezpieczycieli. Primavera, Ustronianka i Piwniczanka na podium
Ranking popularności profili wód mineralnych na Facebooku w badanym okresie wygrała Primavera. Profil ten uzyskał łącznie ponad 26,5 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 19 tys. interakcji, uplasowała się Ustronianka. Podium zamknęła Piwniczanka, która zdobyła ponad 14 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się Muszynianka, która opublikowała w tym czasie 246 postów. Bardzo aktywnymi były również Piwniczanka (215 wpisów), Kryniczanka (163 publikacje) oraz Ustronianka i Jantar (oba profile po 156 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Rodowitej z Roztocza (ponad 1,7 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miała Primavera (ponad 16,7 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Ustronianki (957 udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Primavera, Ustronianka i Piwniczanka. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.