Popularność wód mineralnych na Facebooku w grudniu 2022 r. Primavera deklasuje konkurencję

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych

Analitycy IBIMS sprawdzili, jak w grudniu 2022 r. radziły sobie profile wód mineralnych na Facebooku. Na podium znalazły się: Primavera, Ustronianka i Piwniczanka. Jak wypadli pozostali gracze?

Ranking wód mineralnych na Facebooku. Primavera, Ustronianka i Piwniczanka na podium

W grudniu na podium zestawienia najpopularniejszych profili wód mineralnych na Facebooku znalazły się: Primavera (4,2 tys. interakcji), Ustronianka – Naturalna Woda Mineralna (2,1 tys. interakcji) oraz Naturalna Woda Mineralna Piwniczanka (1,2 tys. interakcji).

Najbardziej aktywnym profilem w grudniu okazał się ten należący do marki Muszynianka. W badanym okresie pojawiło się na nim aż 27 publikacji. Pod tym względem dobrze radziły sobie również: Piwniczanka (19 postów), Primavera (14 wpisów) oraz Ustronianka (12 publikacji). Pozostałe profile wykazywały już dużo mniejszą aktywność własną.

Najaktywniejszą dyskusją w komentarzach mogła pochwalić się Primavera (186 komentarzy), a największą liczbą udostępnień Ustronianka (104). Największą liczbę polubień zgromadziła firma Primavera (3,5 tys.). Najgorzej w całym rankingu wypadły zaś Wojcieszowianka (26 interakcji) oraz JAVA (27 interakcji).

Wody mineralne na Facebooku w grudniu 2022 r. Najpopularniejsze posty

Najpopularniejszym wpisem na Facebooku w przypadku producentów wód mineralnych był ten autorstwa firmy Primavera (3,3 tys. interakcji). Był on pytaniem do internautów, które dotyczyło ubierania choinki na święta. Wpis ten był zachętą do zostawiania pod nim reakcji. Publikacja ta zebrała też najwięcej polubień (2,9 tys.).

Kolejny top post należał również do firmy Primavera – zdobył on 497 interakcji. Publikacja miała również największą liczbę komentarzy (89) oraz udostępnień (60). Miejsce 3. zdobył wpis marki Ustronianka (399 interakcji). Był on ciekawostką dotyczącą picia wody zimą.

Grudniowy ranking najpopularniejszych postów należał głównie do Ustronianki. Marka opublikowała bowiem aż 6 na 10 top wpisów wód mineralnych na Facebooku.

Podsumowując, w badanym okresie największą uwagę internautów przykuły profile należące do marek: Primavera, Ustronianka oraz Piwniczanka. To właśnie te facebookowe strony uzyskały najlepsze wyniki. Dobrze poradziły sobie również Rodowita z Roztocza oraz Muszynianka. Pozostałe marki miały już dużo gorsze wyniki.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.