Jak profile producentów okien radziły sobie na Facebooku w październiku 2022 r.? W niniejszym zestawieniu, opracowanym przez analityków IBIMS, liderem okazał się fanpage marki Eko-Okna S.A. Na podium znalazły się również strony DRUTEX S.A., OKNOPLAST Polska oraz Dobroplast – Fabryka okien PVC. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking producentów okien na Facebooku. Eko-Okna, DRUTEX, OKNOPLAST i Dobroplast liderami popularności w październiku
Podium październikowego rankingu producentów okien na Facebooku otworzyła strona marki Eko-Okna S.A. Ten fanpage, z wynikiem 4,1 tys. interakcji, został liderem zestawienia. Tym samym pozostawił swoich konkurentów daleko w tyle. Na drugim miejscu, ex aequo, uplasowały się strony marek DRUTEX S.A. oraz OKNOPLAST Polska (obie po 2,9 tys. interakcji). Za nimi, z wynikiem 2,3 tys. interakcji, znalazł się profil firmy Dobroplast – Fabryka okien PVC.
Największą aktywnością własną wykazywały się profile: Eko-Okna S.A. (28 postów), DRUTEX S.A. (23 wpisy), OKNOPLAST Polska (19 publikacji) oraz KRISPOL (19 postów). Największą liczbę polubień uzyskała strona Eko-Okna S.A. (3 tys.). Ten fanpage zebrał również najwięcej udostępnień (308). Największą liczbą komentarzy mogła zaś poszczycić się firma VELUX (PL), która zdobyła ich 1,2 tys.
W październiku najprężniej rozwijał się profil marki FAKRO. Na tym fanpage’u w ciągu miesiąca przybyło 1,1 tys. nowych fanów. To naprawdę imponująca liczba, biorąc pod uwagę wyniki pozostałych stron producentów okien. W badanym okresie dużo nowych obserwatorów udało się zgromadzić także marce OknoPlus (+645 fanów) oraz marce VELUX (+400 nowych obserwujących).
Producenci okien w październiku 2022 r. Najpopularniejsze posty
W badanym okresie najbardziej popularnym wśród postów producentów okien na Facebooku okazał się wpis marki Dobroplast. Zebrał on 1,3 tys. interakcji, miał również najwięcej polubień (713). Publikacja była pytaniem i zachęcała do zostawiania pod nią reakcji. Zabieg okazał się jak najbardziej udany.
Na drugim miejscu tego zestawienia uplasował się post marki VELUX (1,2 tys. interakcji). Ten wpis miał też największą liczbę komentarzy (873). Pytanie do fanów miało zachęcić do zostawiania odpowiedzi pod postem. Po raz kolejny udana koncepcja.
Trzecie miejsce zajął post opublikowany na profilu OKNOPLAST Polska. Uzyskał on 686 interakcji. Publikacja była reklamą produktu marki – okien PAVA. Najwięcej udostępnień zebrał wpis na profilu OKNOPLAST Polska (32 share’ów).
Podsumowując – w październiku 2022 r. największe zainteresowanie ze strony internautów budził oficjalny facebookowy profil Eko-Okna S.A., co pozwoliło tej firmie na zajęcie pierwszego miejsca w rankingu. Na drugim miejscu ex aequo uplasowały się DRUTEX S.A. oraz OKNOPLAST Polska, również zyskując dość wysokie rezultaty. Podium zamknęła marka Dobroplast. W badanym okresie wszyscy producenci okien byli jednak dość aktywni na swoich fanpage’ach. Najgorzej poradziły sobie profile DAKO.eu (329 interakcji) oraz VETREX (369 interakcji).
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.