Analitycy IBIMS sprawdzili, jak profile producentów mięs i wędlin radziły sobie na Facebooku w grudniu 2022 r.? Ranking za ten okres, jeśli chodzi o zaangażowanie internautów, wygrały Berlinki. Na podium stanęły również: Stara Wędliniarnia oraz Zakłady Mięsne Piekarscy. Jak sytuacja wyglądała w przypadku innych graczy?
Producenci mięs i wędlin na Facebooku. Berlinki, Stara Wędliniarnia i ZM Piekarscy na podium
Ranking popularności producentów mięs i wędlin na Facebooku w badanym okresie wygrały Berlinki. Profil ten uzyskał w grudniu 6,5 tys. interakcji i tym samym zostawił swoich konkurentów w tyle. Na miejscu 2., z wynikiem 5,9 tys. interakcji, uplasowała się Stara Wędliniarnia. Podium zamknęły Zakłady Mięsne Piekarscy, które zdobyły 4,9 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie najprężniej rozwijał się profil Starej Wędliniarni, który zyskał aż 2,5 tys. nowych fanów. Dobrze radziła sobie też facebookowa strona JBB Bałdyga, która zdobyła 1,6 tys. nowych obserwatorów. Pozostali nie mieli w tej kwestii tyle szczęścia – na ich stronach nowych fanów przybywało dużo wolniej. Jeden profil stracił też obserwujących. Ich spadek odnotowała firma Berlinki (-235 fanów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Starej Wędliniarni (935 komentarzy). Strona ta zdobyła również najwięcej like’ów (4 tys.). Największą liczbę udostępnień miał profil ZM Piekarscy (3,3 tys.).
W grudniu największą aktywnością wykazywały się ZM Piekarscy (64 posty). Bardzo aktywnymi były również: Stara Wędliniarnia (60 wpisów) oraz ZM „Somianka” (53 posty).
Producenci mięs i wędlin w grudniu 2022 r. Najpopularniejsze posty
Najpopularniejszym postem w badanym okresie był wpis umieszczony na profilu Berlinek. Uzyskał on 1 tys. interakcji i znalazł się na 1. miejscu rankingu top postów producentów mięs i wędlin na Facebooku. Publikacja ta uzyskała również najwięcej polubień (600).
Miejsce drugie w zestawieniu najpopularniejszych postów zajął post należący do Zakładu Mięsnego Smoliński (980 interakcji). Publikacja ta uzyskała też najwięcej komentarzy (315) oraz udostępnień (386). Wpis był konkursem z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. Na miejscu trzecim uplasował się wpis opublikowany przez Berlinki, który zdobył 943 interakcje.
Już na pierwszy rzut oka widać, że to marka Berlinki zdominowała ranking top postów producentów mięs i wędlin na Facebooku. Umieściła ich bowiem aż 6 na 10.
Podsumowując, w grudniu najlepiej radziły sobie Berlinki, Stara Wędliniarnia oraz Zakłady Mięsne Piekarscy. To właśnie te facebookowe profile zdobyły w badanym okresie najwięcej interakcji ze strony użytkowników. Najgorzej wypadli: Zakłady Mięsne Nowakowski Serock (638 interakcji), Zakład Mięsny JAMIR Sobieraj i Wspólnicy (644 interakcji) oraz GROT – Zakład Przetwórstwa Mięsnego (925 interakcji). Warto zauważyć, że profil marki Tarczyński, czyli jeden z czołowych stron producentów mięs i wędlin na Facebooku, całkiem zniknął z zestawienia.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.