Jak operatorzy GSM świadczący usługi w Polsce radzili sobie w social media od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? W pierwszej trójce znaleźli się Orange Polska, Mobile Vikings Polska oraz Play. Jak wypadły pozostałe?
Ranking roczny operatorów GSM – social media
W badanym okresie najbardziej angażującym operatorem GSM na Facebooku oraz Instagramie był Orange Polska. Na Facebooku zdobył on ponad 262 tys. interakcji, zaś na Instagramie miał ich ponad 25 tys. Twitter, jeśli chodzi o operatorów komórkowych, został zdominowany przez Mobile Vikings Polska (ponad 15 tys. interakcji). Na kanale YouTube królował zaś profil Play.
Ranking roczny operatorów GSM – Facebook
W badanym okresie królem interakcji został operator Orange, który osiągnął ich ponad 262 tys. Z takim wynikiem uplasował się na 1. miejscu rankingu. W badanym okresie strona ta uzyskała również najwięcej komentarzy (ponad 62,5 tys.).
Miejsce 2. w zestawieniu zajął profil T-Mobile z wynikiem prawie 230 tys. interakcji. Pierwszą trójkę rankingu zamknął Nju Mobile, który uzyskał niemal 222 tys. wszystkich interakcji.
W badanym okresie największą aktywnością własną wykazał się Plus. Przez rok na tym profilu opublikowano 311 postów. Aktywne były również: T-Mobile (230 wpisów), Lajt Mobile (228 publikacji), Orange (164 posty) oraz Mobile Vikings Polska (162 wpisy).
Biorąc pod uwagę rozwój poszczególnych profili, zdecydowane prowadzenie objął Orange. W badanym okresie na tej facebookowej stronie pojawiło się niemal 227 tys. nowych fanów. Dobrze radziły sobie również: Red Bull MOBILE (ponad 85 tys. nowych obserwatorów), Mobile Vikings Polska (+9360 obserwujących) oraz Lycamobile Poland (+6250 fanów).
Profilami, które traciły najwięcej obserwatorów, były te należące do: Play (-25 661 fanów), Plus (-12 352 obserwujących) oraz Heyah (-9705 fanów).
Ranking roczny operatorów GSM – YouTube
W badanym okresie na kanale YouTube najbardziej angażującymi były profile Play (niemal 32 mln odsłon), Orange Polska (ponad 27,5 mln odsłon) oraz Plus (prawie 8 mln odsłon).
Ranking roczny operatorów GSM – Twitter
Na Twitterze królowały Mobile Vikings Polska, T-Mobile Polska oraz Play. Te profile zebrały na tym kanale kolejno: niemal 15,5 tys., prawie 10,5 tys. i ponad 10 tys. wszystkich reakcji.
Ranking roczny operatorów GSM – Instagram
W badanym okresie na Instagramie najbardziej angażujące konta operatorów GSM należały do: Orange Polska (ponad 25 tys. reakcji), Play (ponad 13,5 tys. reakcji) oraz T-Mobile Polska (ponad 6,5 tys. reakcji).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Orange Polska, Mobile Vikings Polska i Play. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.