Jak sklepy RTV / AGD radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Morele.net, X-kom.pl i NEONET. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny sklepów RTV / AGD. Morele.net, X-kom.pl i NEONET na podium
Ranking popularności profili sklepów RTV / AGD na Facebooku w badanym okresie wygrał Morele.net. Profil ten uzyskał łącznie ponad 1 mln interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 450 tys. interakcji, uplasował się X-kom.pl. Podium zamknął NEONET, który zdobył ponad 346 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywał się Media Expert, który opublikował w tym czasie 1164 posty. Bardzo aktywnymi były również RTV Euro AGD (868 wpisów), Morele.net (671 publikacji) oraz Max Elektro (544 posty).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu X-kom.pl (niemal 175 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miało Morele.net (ponad 557 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Media Expert (7343 udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Morele.net, X-kom.pl oraz NEONET. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.