Jak sklepy spożywcze radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Kaufland, Lidl i Żabka. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny sklepów spożywczych. Kaufland, Lidl i Żabka na podium
Ranking popularności profili sklepów spożywczych na Facebooku w badanym okresie wygrał Kaufland Polska. Profil ten uzyskał łącznie ponad 1,6 mln interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem ponad 687 tys. interakcji, uplasował się Lidl Polska. Podium zamknęła Żabka Polska, która zdobyła niemal 535 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywały się sklepy TOPAZ, które opublikowały w tym czasie niemal 2 tys. postów. Bardzo aktywnymi były również Kaufland Polska (prawie 1,5 tys. wpisów), Biedronka (nieco ponad 1 tys. publikacji) oraz Twój Market – Twoje zakupy (809 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Kaufland Polska (niemal 145 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miał również Kaufland (ponad 951 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Lewiatan (niemal 28 tys. udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Kaufland, Lidl i Żabka. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.