Jak zakłady mleczarskie radziły sobie na Facebooku w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r.? Najwięcej interakcji wygenerowały profile Bakoma Bio, Piątnica i Łaciate. Jak wypadli pozostali gracze?
Ranking roczny zakładów mleczarskich. Bakoma Bio, Piątnica i Łaciate na podium
Ranking popularności profili zakładów mleczarskich na Facebooku w badanym okresie wygrała Bakoma Bio. Profil ten uzyskał łącznie ponad 40 tys. interakcji. Na miejscu 2., z wynikiem nieco ponad 40 tys. interakcji, uplasowała się Piątnica. Podium zamknęło Łaciate, które zdobyło niemal 37,5 tys. interakcji ze strony użytkowników.
W badanym okresie największą aktywnością wykazywała się Mlekovita, która opublikowała w tym czasie 265 postów. Bardzo aktywnymi były również Bieluch (233 wpisy), FigAnd (206 publikacji) oraz Mlekpol (200 postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Rolmlecz (niemal 5 tys. komentarzy). Najwięcej polubień miała Bakoma Bio (ponad 34,5 tys.), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Mlekpol Grajewo (1750 udostępnień).
Podsumowując, w okresie od grudnia 2021 r. do listopada 2022 r. najlepiej w social media radziły sobie: Bakoma Bio, Piątnica i Łaciate. To właśnie te profile wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszego badania, zachęcamy do skorzystania z jego wersji premium. Znajdują się tam informacje dot. sentymentu użytkowników do poszczególnych marek, zasięgów postów i kanałów, wartości ekwiwalentu marketingowego oraz jakościową ocenę komunikacji dokonaną przez naszych analityków. Ranking obejmuje jedynie najpopularniejsze profile. Liczba monitorowanych profili może być większa niż w przedstawionym zestawieniu. W sprawie dostępu do części premium prosimy o kontakt na kontakt@ibims.pl.